• مشاروه کسب و کار
  • طرح کسب وکار(بیزنس پلن)
  • مشاوره کسب و کار الکترونیکی
  • طراحی فرایندهای کسب وکار الکترونیکی
  • بازاریابی الکترونیکی( مشاوره ، آموزش ، اجرا)

*برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید | 09192226689

دعوت از مشاوران
جهت همکاری
در حوزه های کسب و کار

بیمه ، مالیات ، حقوق کارگری کارفرمایی،واردات ،صادرات

مشاوره

كسب و كار

شنبه تا پنج شنبه

بغیر از روزهای تعطیل

خدمات کسب و کار

 مشاوره مديريت كسب و كار
خدمات اداری
آموزش
زیرساخت مجازی
s18.jpg

ورود کاربران

پکیج کسب و کار

یکشنبه, 21 خرداد 1402 ساعت 14:08

معرفی پکیج کسب و کار مطلب ویژه

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

معرفي پکیج كسب و كار

پكيج كسب و كار محصولی است دانش بنيان كه 2 طيف از كسب وكارها را مورد پوشش و حمايت قرار ميدهد.
دسته اول: كسب و كارهای در حال شكل گيری و نوپا
دسته دوم: كسب وكارهای موجود كه نيازمند رشد و توسعه ميباشند
به منظور كاهش هزينه ها و افزايش سطح عملكرد موثر كسب و كارهای كوچك و متوسط اقدام به طراحی و توليد پكيج كسب و كار نموديم .از قابليتهای اين پكيج مي توان به كم هزينه و موثر بودن خدمات ارائه شده در آن اشاره كرد. قابليت در دسترس بودن آنلاين در هر ساعت و هرمكانی بدون محدوديت و همچنين استفاده از حمايت متخصصان و صاحبنظران  و فعالان  حوزه كسب وكار از دو بعد علمی و تجربی از ديگرقابليتهاي مهم و ملموس اين خدمات می باشد.
تلاش كرديم تا نيازهای كسب و كار از سطح پايه تا عالی ترين درجه آن تحت پوشش و حمايت قراردهيم بهمين منظور تيم كسب و كار كه متشكل از فعالان , خبرگان بازار و نخبه گان دانشگاه می باشد, پس از بررسی علمی و تشخيص سطح نيازها و چالش های يك كسب و كار اقدام به طراحی خدمات كسب و كار در 2 سطح نمود.
اين بسته خدماتی شامل 2 بخش می باشد بخش اول زيرساخت های كسب وكار را درفضای مجازی فراهم ميكندو بخش دوم نيازهای مديريتی ,راهبردی و استراتژيك را  جهت رشد و سود آوريی پوشش داده و مورد حمايت قرار ميدهد
هر كسب و كار نيازمند مجموعه ای از خدمات زير ساخت از قبيل دفتركار،نرم افزار،سخت افزار،نيروی انساني ماهر می باشد.سپس نيازمنديهای مشاوره مديريت  و راهبری كسب و كارشامل توانايی های  مانند  طرح تجاری(Business Plane) – مدل كسب و كار (Business Model)  - برنامه بازار يابی (Marketing Plane) – شناخت و تحليل بازار-نكات مالی و حسابداری – آشنایی باقوانين و مقررات ماليات و بيمه- ثبت شركت و انواع مالكيتهای صنعتی /فكری/هنری/فرهنگی و... ضرورت می نمايد.
مجموعه كسب و كاربا كمك متخصصين ماهرصنعت ICT  توانسته است با بهره گيری از تكنولوژی روز دنيا اقدام به طراحی خدمات زير ساختی با كمترين هزينه ممكن نمايد.اين بسته خدمات شامل يك دفتركارمجازی كامل بهمراه وب سايت و فروشگاه اينترنتی و همچنين نرم افزار مديريت ارتباط با مشتری می باشد بطوريكه تمامی نيازهای كسب وكار را از بعد فنی و نيروی متخصص ماهر در اين حوزه ها را پوشش داده و دغدغه هزينه های خريد و نگهداری و استخدام نيروی انسانی ماهر را از بين برده است.
از آنجايكه هر كسب و كار نيازمند يكسری مشاوره های مديريتی می باشد اقدام به گردآوری تيم های قوی متشكل از افراد با تجربه درفضای كسب و كار ونخبه گان فارغ التحصيل مديريت و كارآفرينی بهترين دانشگاه های ايران نموديم بطوريكه اين چرخه را كامل نموده تا كسب و كارها را در چتر حمايتی مشاوره مديريت قراردهيم  و مسير رشد و توسعه را شفاف ,دست يافتنی و امكان پذير نماييم.


دفتر کار مجازی :

ویژگیهای دفترکارمجازي:

    •   شماره اختصاصی 8 ، 6 یا 5 رقمی در تهران
    •   خط تلفن ویژه (با 10 ورودی همزمان)
    •   سانترال حرفه ای + منشی دیجیتال
    •   پیام خوشآمدگویی به مخاطب (منوی منشی دیجیتال IVR)
    •   تعریف داخلیهای سازمانی
    •   منشی تلفنی هوشمند
    •   انتقال تماس همزمان به چندین شماره همراه یا ثابت
    •   خط اختصاصی مستقیم فکس در تهران (دریافت برروی ایمیل)
    •   ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه (ازطریق پنل وب و ایمیل)
    •   دریافت پیامک اطلاع از دریافت یا ارسال موفق فکس
    •   خط اختصاصی پیامگیر صوتی در تهران (صندوق تلفنی 24 ساعته)
    •   تعریف داخلیهای مختلف جهت معرفی خدمات و محصولات شرکت (پیامهای صوتی)
    •   دریافت پیام صوتی از طریق موبایل یا تلفن ثابت
    •   شرایط زمانی پاسخگویی (تعیین ساعات کاری و غیر کاری شرکت)
    •   پنل اختصاصی حرفه ای ارسال پیامک با شماره دفترکار تهران شما!
    •   خط تلفن اختصاصی در تهران با 10 ورودی همزمان
    •   دریافت لیست مخاطبین به صورت فایل اکسل
    •   و هر آنچه برای توسعه کسب و کار شما مورد نیاز است ...

امکانات دفترکارمجازی:
یک دفترکارهمراه شامل تمام زیرساخت های ارتباطی برای کسب و کار شماست.
اگر از امکان برگزاری یک جلسه حضوری صرف نظرکنیم دیگرامکانات موجود دریک شرکت در این سرویس موجوده!
شما یک شماره 6 یا 8 رقمی اختصاصی درتهران خواهید داشت که 10 ورودی همزمان داره.
برروی این شماره یک سانترال حرفه ای نصب میشه؛ داخلیهای سازمانی شماتعریف میشه؛ هرداخلی این امکان روداره که به یک یا چند شماره موبایل یا ثابت وصل بشه.
توی داخلیها میتونید داخلی فکس، پیامگیرصوتی یا حتی معرفی خدمات و محصولات شرکت رو داشته باشید.
یک شماره اختصاصی فکس 24 ساعته خواهید داشت که فکسهای شما رو دریافت و به صورت pdfبه ایمیلهای شما ارسال میکنه.
یک شماره اختصاصی پیامگیر صوتی 24 ساعته دارید که پیامهای مخاطبین شما را ضبط میکنه و از هر کجا که باشید با تماس با صندوق صوتی و ورود رمز کاربری از طریق موبایل یا تلفن ثابت میتونید پیامهای دریافتی رو مدیریت کنید.
یک پنل پیامک باشماره تلفن دفترکار میتونید داشته باشید تا وقتیکه برای مشتریان پیامک ارسال میکنید شماره شرکت شما روی گوشیشون بیفته، با این کار اونها هم میتونند به پیامک شما پاسخ بدهند که شما توی ایمیل یا گوشیتون دریافت میکنید(reply) یا میتونند اون شماره رو dialکنند تا به دفترکارهمراه شما وصل شوند.
توی این سیستم اگر موبایل شما خاموش یا در دسترس نباشه پیغام"مشترک مورد نظر خاموش میباشد" یا "دردسترس نمی باشد" برای مشتری پخش نخواهد شد و اگر به هر دلیلی نتونید پاسخ مشتری رو بدید میتونه تلفن همکارتون زنگ بخوره یا بره پیامگیر صوتی و پیام مخاطب رو دریافت کنه!

 

دامنه + هاست + سایت / فروشگاه

 

برای حضور در فضای مجازی و فعالیت حتما نیازمند داشتن یک وب سایت و فروشگاه الکترونیکی هستید تا بتونید اطلاعات کاملی از محصولتون و خدماتی  رو که  ارائه میکنید رو به نمایش بذارید, ولی نکته اساسی اینجاست که صرف داشتن یک وب سایت یا فروشگاه اینترنی کمک زیادی به رقابت و فروش ما در فضای مجازی نمکینه , وب سایت ها و فروشگا هها باید بروز رسانی و ارزیابی بشن و اصلاحا تولید محتوی و مطلب داشته باشیم و همچنین دائم رصد کنیم که در چه وضعیتی از نظر ترافیک و بازدید و موضوعیت داشتن مطالب و محتوی هستیم یا اینکه مشتریان ما به کدام قسمت از محتوی یا بخش سایت و فروشگاه ما توجه بیشتر نشون دادن! با گرفتن باز خورد باید در صفحات سایت و فروشگاه بازبینی کنیم و بهترین اطلاعات و مطالب رو  برای مشتریان جهت نمایش و عرضه ارائه کنیم .

خوب یه سئوال پیش میاید این که یه کار تخصصی هستش ؟

بله. حتما همینطوره ! این کار رو باید یه تیم متخصص که شامل بخشهای  (طراحی + تولیدمحتوی +  ترافیک و بازدید + تبلیغات آنلاین) هستش  انجام بده  و بر اساس گزارشها و یازخوردها تغییر رویه  یا ادامه  کار انجام بشه. مشکلات از اینجا شروع میشه که ما صاحب یه سایت یا فروشگاه هستیم حالا هر چی که جلوتر میریم نیازهامون هم بیشتر میشه و تغییر میکنه برنامه نویسی که برامون کار کرده یا وقت نداره یا حوصله نداره یا گاهی اوقات دسترسی بهش نداریم  تازه اگر هم پیداش کنیم  یه مبلغی به ما میگه که اصلا به نظر ما منطقی نیست و .........  ما میمونیم و یه سایت یا فروشگاهی که اطلاعاتش قدیمی و غیر کاربردی هستش و زمانیکه بازدید کننده به سایت مراجعه میکنه متوجه این موضوع میشه و ما رو ترک میکنه !!!

سئوال : حالا باید چی کار کنیم ؟

جواب سئوال رو به این صورت میشه گفت که بهترین کار اینه که از ابندا کار رو به یک تیم حرفه ای بسپاریم و فقط ما نیازهامون رو مطرح کنیم تا اونها با استفاده از تجربه و تخصصی که دارن بقیه کار رو انجام بدن و در پایان یه گزارش از و ضعیت و عملکرد سایت به ما بدن تا بتونیم تصمیمات بعدی رو بگیریم .

این یه نیاز و یه دغدغه  جدی برای  کسایی  هست که صاحب وب سایت هستند یا اینکه تمایل دارند یه وب سایت یا فروشگاه داشته باشند! خوب ما این نیاز رو احساس کردیم و مشکل رو حل کردیم زماینکه شما از پکیج کسب و کار استفاده میکنید در واقع این بخش کار رو یه تیم حرفه ای پشتیبانی میکنه و نیازهای شما رو برطرف میکنه و شما رو راهنمایی میکنه و این اطمینان رو برای شما بوجود میاره که یه تیم  متخصص در کمترین زمان و به بهترین شکل به نیاز شما پاسخ میده و هدایت میکنه و هزینه های زمانی و مالی شما رو بشدت کاهش میده .

سئوال : آیا من صاحب وب سایت یا فرشگاه و دامنه آن هستم؟

بله . مالکیت دامنه و سایت و فروشگاه به شما تعلق داره .

 



مدیریت ارتباط با مشتری CRM

 

چـرا CRM يک نياز جدي براي شماست؟

به اين آمارها دقت کنيد:
برگشت سرمايه استفاده از CRM يک به شش مي باشد، يعني به ازاي هر هزارتومان سرمايه گذاري در اين حوزه شما شش هزارتومان سودآوري براي کسب و کار خود ايجاد خواهيد کرد.
از طرف ديگر تحقيقات نشان  مي دهد CRM اثرات زير را در کسب و کار شما ايجاد مي کند:

    41% افزايش درآمد به ازاي هر کارمند فروش
    300% افزايش نرخ تبديل سرنخ به مشتري
    27% افزايش خريدهاي دوباره مشتريان
    23% کاهش در هزينه هاي بازاريابي
    و 2% افزايش حاشيه سود


يعني اگر شما 5 کارمند فروش داريد و به ازاي هر کدام 2 ميليون تومان سود مي کرديد که در مجموع سود شما 10 ميليون تومان مي شد با استفاده از CRM اين رقم به 14 ميليون تومان افزايش پيدا خواهد کرد

از اين آمارها که بگذريم چندين سوال چالشي وجود دارد، به پاسخ اين سوالات فکر کنيد:

    اگر امروز يکي از کارمندان فروش شما که صدها مشتري شما توسط ايشان مديريت مي شوند توسط رقيب شما استخدام شود، چه اتفاقي در کسب و کار شما مي افتد؟
    چند کارمند فروش داريد، در روز با چندين مشتري صحبت مي کنند؟ چگونه مي توانيد از کيفيت مذاکرات کارمندان فروش خود با مشتريان تان آگاه شويد؟
    چه پيگيري هايي توسط اعضاي تيم فروش در مورد مشتريان فراموش مي شود؟ چگونه شما از اين موضوعات مطلع مي شويد؟
    نمايشگاهي که پارسال شرکت کرديد و يا بنر تبليغاتي که به قيمت بالا در يک سايت پربيننده قرار داديد چه برگشت سرمايه اي براي شما ايجاد کرد؟
    چه روشي براي فعال کردن مشترياني که شش ماه است از شما خريد نکرده ايد طراحي کرده ايد؟
    چقدر تا کنون با مشتريان سر عدم مستند شدن توافقات و مذاکرات بحث کرده ايد و چقدر به واسطه همين مساله هزينه کرده ايد؟
    کدام کارمند فروش شما بهتر کار مي کند و لايق تشويق است و کدام يک بايد براي بهتر شدن آموزش ببيند؟
    چقدر مشتريان شما به شما گفته اند که بعد از خريد از شما ول شده اند و توجه جدي به آنها نشده است، مي دانيد که يک مشتريان ناراضي معادل از دست دادن 9 مشتري ديگر است؟
    چگونه رضايت مشتريان خود را مورد سنجش قرار مي دهيد و چگونه مشتريان ناراضي را راضي مي کنيد؟


در مورد پاسخ هاي اين سوالات فکر کنيد؟

 CRM چه چیزهایی را به کسب و کار شما اضافه می کند؟


اگر شما نرم افزار CRM ندارید احتمالا اطلاعات و پیگری های مشتریان شما یا در سررسید کارمندان فروش شماست یا در اکسل های پراکنده ای که هر کارمند فروش برای خود درست کرده است و یا یک اکسل مشترک که کل شرکت از آن استفاده می کنند و البته کارها هم بد پیش نمی رود.

سوال اینجاست، فرهنگ و نرم افزار CRM چه چیزی به کسب وکار شما اضافه می کند؟

یک پایگاه داده قابل جستجو از پرونده مشتریان، فرصت ها و سرنخ های تجاری
وقتی شما از نرم افزار CRM استفاده می کنید بعد از مدت کوتاهی کسب و کار شما صاحب یک پایگاه داده از اطلاعات کاملی از مشتریان، فرصت ها و سرنخ های تجاری خواهید شد.

پیگیرهای شما منظم تر و سریع تر می شود
دیگر چیزی فراموش نخواهد شد، یعنی امکان فراموش شدن چیزی نیست و پیگیری های درخواست های مشتریان منظم تر و سریع تر خواهد شد و آنها تجربه بهتر از تعامل با کسب و کار شما را به خاطر خواهند داشت

شما قابلیت بزرگ شدن پیدا خواهید کرد
وقتی فرایندهای فروش شما سیستماتیک و مستقل از افراد می گردد شما این امکان، فرصت و حوصله را پیدا خواهید کرد که به رشد دادن کسب و کار خود فکر کنید.

ترافیک وب سایت خود را به سرنخ های تجاری تبدیل کنید
اغلب نرم افزارهای CRM فرم سازهای هوشمندی دارند که در وب سایت شما قرار گرفته و اطلاعات وارد شده را به CRM شما به عنوان سرنخ های تبلیغاتی ارسال می کنند

تصویر کاملی از کسب وکار خود را خواهید دید
بدون CRM شما  تصویر روشنی از کسب و کار خود ندارید، این نرم افزارها به شما کمک می کنند با چشم بازتری کسب وکار خود را دیده و تحلیل کنید

و خیلی از آرزوهای شما محقق خواهد شد
اگر شما اطلاعات خود را در سررسید و اکسل وارد می کنید، این ابزارها خیلی از آرزوهای شما را محقق نمی کنند، مثلا:
اینکه بخواهید پیامکی به آنهایی که در سال گذاشته از شما پیش فاکتور گرفته اند ولی خرید نکرده اند ارسال کنید
اینکه بخواهید لیست مشتریانی که از شما 6 ماه است که خرید دوباره نکرده اند را استخراج کنید
اینکه بخواهید بدانید کدام کارمند فروش شما بهتر زنگ خورها را تبدیل به مشتری می کند
اینکه بخواهید برگشت سرمایه هزینه های تبلیغاتی خود را پیدا کنید تا در آینده بهینه تر تبلیغ کنید
و ....

 

 مشاروه کسب و کار:



معمولا مشکلات از زمانی آغاز میشه که ما این کارها رو انجام ندادیم:

1- بدون مطالعه و اطلاع از مطلبی قرارداد یا نامه ای رو امضا میکنیم.

2- حرفمون رو بی پرده و شفاف نمی رنیم (نیاز واقعی مون رو نمیگیم ) اصلاحا رو در بایستی  مکنیم.

3 - از مشاور آگاه و متخصص استفاده نمی کنیم و فکر میکنم خودمون بهتر از همه میدونم

4 - شفاهی هستیم و چیزی رو ثبت نمی کنیم.

امروزه با توجه به رشد سریع علوم و پیچیدگی در کارها و روابط ,کارها تخصصی شده و برای هر کاری, متخصصی وجود داره که اون کار رو در زمان و هزینه کمتر و با کیفیت بهتر انجام میده. کسب و کار هم از این قاعده پیروی میکنه . با وجود رقبای زیاد و قوانین و بخشنامه ها ی متعدد و مشکلات فضای کسب و کار اطرافمون داشتن یه تیم مشارو قوی که بتونه در کنار ما راهنمایی های لازم رو در خصوص نیازهامون و مشکلات را انجام بده بسیار ضروری به نظر میرسه.

زماینکه شما از پکیج کسب و کار استفاده میکنید این آرامش خاطر رو برای شما بوجود میاره که همواره از حمایت های مشاروه کسب و کار برخوردار هستید و تنها نیستید چنانچه به مشکلی برخورد کردید یا تصمیمی خواستید بگیرید افراد متخصصی وجود دارند که به شما کمک کنند . ما از افرادی استفاده میکنم که دارای دانش نظری و تجربی و همیشه همراه و یاور شما در کسب و کارتون هستند این تیم حرفه ای ما به شما در موارد ذیل کمک میکنند.

- مشاروه های مدیریتی

- طرح تجاری برای خودتون بنویسید

-  مدل  کسب و کار خود تون رو  جهت درآمد بهتر طراحی  یا بهینه کنید

- محیط کسب و کار خودتون رو بهتر بشناسید و تحلیل کنید و بهترین بازار رو پیدا کنید

- بهترین و کم هزینه ترین برنامه بازاریابی برای  افزایش فروش تهیه کنید

- مناسب ترین و اثربخش ترین روش رو برای انجام تبلیغات و افزایش ترافیک در فضای مجازی انتخاب کنید

- هدف گذاری دقیق انجام بدید و چطوری ارزیابی کنید

- موارد قانونی و ثبت شرکت و موارد مربوطه

-در جمع آوری و ارزیابی اطلاعات فضای کسب و کار به شما کمک میکنیم

- موراد مالیاتی / بیمه  و مشکلات مربوط به آن

- بهترین  و مناسب ترین نیروی انسانی رو استخدام کنید

 - کارگاه های آموزشی  برگزار میکنیم

و .........

 

 

بازدید 17740 بار آخرین ویرایش در یکشنبه, 05 مهر 1394 ساعت 11:16
ظفر سنایی

مدیر سایت کسب و کار

محتوای بیشتر در این بخش: « ما کی هستیم؟

5224 نظرها

  • پیوند نظر yeezy shoes سه شنبه, 25 مهر 1396 ساعت 15:14 ارسال شده توسط yeezy shoes

    I wanted to put you that very little word to finally say thanks the moment again over the precious information you have discussed on this page. It is certainly open-handed with people like you to deliver unhampered all some people would've offered as an e-book to earn some profit on their own, primarily given that you could have tried it if you ever considered necessary. The basics also acted to provide a fantastic way to be aware that other individuals have the identical zeal just as mine to know significantly more when considering this problem. I'm certain there are many more pleasant periods in the future for people who see your site.

  • پیوند نظر Adidas NMD XR1 Grey Black سه شنبه, 25 مهر 1396 ساعت 13:57 ارسال شده توسط Adidas NMD XR1 Grey Black

    I'm just commenting to let you know what a incredible experience my cousin's girl enjoyed visiting yuor web blog. She came to find lots of details, which included what it is like to possess a great giving style to get a number of people with no trouble learn about selected multifaceted matters. You really did more than visitors' expectations. Thanks for providing those important, trusted, explanatory not to mention unique tips on this topic to Gloria.

  • پیوند نظر WilsonsRib سه شنبه, 25 مهر 1396 ساعت 08:20 ارسال شده توسط WilsonsRib

    cialis 25 year old
    [url=http://cialisrxviagra.com/]http://cialisrxviagra.com/[/url]
    cialis a 20 anni
    cialis online
    cialis lightheadedness

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

خدمات مجازی

  • دفتركار مجازی
  • مديريت ارتباط با مشتری CRM
  • وب سايت / فروشگاه الكترونيكی
  • پنل های ارزيابی و گزارش عملكرد
  • تبليغات فضای مجازی ( اينترنتی )
  • ايميل ماركتينگ

مشاوره مديريت كسب و كار

  • تهيه بيزنس پلن (طرح تجاری)
  • تهيه برنامه بازاریابی
  • تهيه برنامه استراتژيك
  • جذب نيروی انسانی كارآمد و موثر
  • طراحی مدل كسب و كار
  • شناخت و تحليل بازار
  • طراحی كسب و كار الكترونيكی
  • تجارت الكترونيك
  • تبليغات اينترنتی
  • ايميل ماركتينگ


 

 

خدمات اداری